torsdag den 30. maj 2013

Veloverstået eksamen

I særdeleshed er der noget at glæde sig over i dag!

Jeg klarede også nr. 2 eksamen til et 12-tal, så det er helt fantastisk. Det svarer slet ikke til de karakterer, jeg har fået de andre år, så det er en lidt speciel følelse :)

Faktisk er denne eksamen lidt af en ekstra sejr for mig, fordi jeg for første gang ikke tog en beroligende pille, inden jeg gik ind - jeg plejer ellers at lide af eksamenskræk! 

Som belønning spurtede jeg i Søstrene Grene, købte en pose chokolade med lakridspulver OG et af de fine net, de har lavet...


Fint, feminint og sommerglad! 
Jeg elsker det allerede.

PS: Nu glæder jeg mig bare ekstra, ekstra meget til den 10., hvor den sidste eksamen overstås, og jeg endelig kan kalde mig lærer. Faktisk tror jeg, jeg foretrækker lærerinde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar