onsdag den 29. maj 2013

Grønne spirer

I går var der ikke meget at glæde sig over, så dagen forsvandt uden mange smil. 
Til gengæld har jeg for nylig genoptaget barndommens yndlingsbeskæftigelse - at så karse på vat! 
Det er så fint at se, når karsen spirer efter ikke megen ventetid - lige noget for et utålmodigt barnehjerte :) 
Denne gang skal karsen bruges til en æggesalat, og jeg skulle lige lure, hvor længe det egentlig varede, før de små spirer tittede frem!  
I dag var de små spirer der så - to dage efter såning:



Det er da hyggeligt!

PS: Eksamen venter i morgen, så send god karma - vi får se, om der er noget at smile over ;)

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor hyggeligt - det havde jeg glemt alt om (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Det havde jeg også.
    Jeg var endda parat til at købe en bakke karse, da jeg så en pose frø også - haps!
    Nu glæder jeg mig bare til æggesalaten...

    SvarSlet